Առակի թարգմանություն

Друзья осла

Лоти ехал на осле с горных пастбищ в село и увидел группу молодых людей, которые пировали у родника. Один из них, заметив Лоти, крикнул:

– Отец, идите сюда к нам, выпейте бокал вина.

Лоти подъехал, слез с осла и сел рядом с пирующими.

– Наполняйте бокалы, — сказал виночерпий. — Этот бокал мы выпьем за здоровье ослика, что у нас в гостях, за его терпеливый характер. За твой терпеливый характер, ослик! За твои большие глаза и длинные уши, за твои короткие ноги! Желаем тебе сил и выносливости! Ну, выпьем.

Все смеются, кричат “ура”, опорожняют бокалы.

– Отец, а теперь ты скажи тост, — с усмешкой предложил старику один из пирующих.

– А стоит ли? Вы, молодые люди, начали хорошо.

– Нет, нет, очередь за тобой! — смеясь, воскликнули они хором.

– Что мне сказать? — поднимаясь с места, сказал Лоти. — Но раз вы просите, не откажусь. Эх, осел, за твое здоровье, ты хороший осел. Ты каждый день возишь меня, но я на тебя в обиде. Оказывается, у тебя такие славные, милые друзья, а ты не сказал мне об этом. Я-то думал, что эти молодые люди из дальних краев.


Էշի ընկերները

Լոթին լեռնային արոտավայրերից էշով գնում էր գյուղ և տեսավ մի խումբ երիտասարդների, ովքեր խնջույք էին անում աղբյուրի մոտ: Նրանցից մեկը, նկատելով Լոտիին, բղավեց.

– Հայրիկ, արի այստեղ մեզ մոտ, մի բաժակ գինի խմիր:

Լոթին վեր կացավ, իջավ էշից և նստեց խնջույքների կողքին:

– Բաժակներդ լցրու, -ասաց սպասավորը:-Այս բաժակը կխմենք մեզ այցելող էշի առողջության, նրա համբերատար բնավորության համար: Քո համբերատար բնավորության համար, էշ: Ձեր մեծ աչքերի և երկար ականջների, ձեր կարճ ոտքերի համար: Մաղթում ենք ձեզ ուժ և տոկունություն: Դե, եկեք խմենք:

Բոլորը ծիծաղում են, ուրախանում, դատարկում իրենց բաժակները:

– Հայրի՛կ, հիմա կենաց ես ասում, ,- քմծիծաղով առաջարկեց խնջույքներից մեկը ծերունուն:

– Արժե՞ արդյոք: Դուք, երիտասարդներ, լավ եք սկսել:

– Ոչ, ոչ, ձեր հերթն է: – բացականչեցին նրանք միաձայն ծիծաղելով:

– Ի՞նչ ասեմ, – տեղից վեր կենալով՝ ասաց Լոտին: – Բայց քանի որ հարցնում ես, չեմ մերժի: Էհ, էշ, առողջությունդ, լավ էշ ես։ Դու ինձ ամեն օր տանում ես, բայց ես վիրավորված եմ քեզնից։ Պարզվում է, որ դու ունես այնքան լավ, քաղցր ընկերներ, և դու ինձ այդ մասին չես ասել: Ես կարծում էի, որ այս երիտասարդները հեռավոր երկրներից են:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *